28 Haziran 2011 Salı

Zırvalıklar , mutluluklar , onlar bunlar

Tumblr_lh11yoc8ye1qg3m31o1_500_large

Bugün öylesine saçmalamak istiyorum millet beni mazur görün.! Keyifsizliğimden falan değil meraklanmayın aksine fevkalade keyifliyim..

     Bir elimde buz gibi kolam diğer elimde bol baharatlı cipsim önümde annemin o  güzel elleriyle yaptığı enfes tatlı ve önümde müthiş olduğunu düşündüğüm bi film..! Özellikle de sınavımın güzel geçmesi dolayısıyla gönül rahatlığı ile evde olmak..!
     Mutlu olmak için gerçekten haklı sebeplerim var. Kısa bir şekilde size mezuniyetimden bahsetmek istiyorum. Asosyal biri olarak gitmeyebilridim bir çok şeye gitmediğim gibi ama bu derece ağır bi konunun vicdan azabını çekemezdim yıllarca.Bir kaç saatten sonra ne olcaktı sanki :)
      Valla pekte beklediğim gibi sıkıldığım söylenemez ama tabiki bizim sınıfın kıvırtkan kızları gibi de dağıtmadım olayı. Sadece biir iki kere hopladım bir kerede bizim sınfıın zekisi ( yakışıklı değil ) olan Ali'nin ısrarlarıyla dans ettim ve geldim. Ama gitmediğim için bir ömür boyu vicdan azabı çekemezdim.Gittim geldim işte. Bunu da yapmasaydım zaten , annem beni bu sefer dönüşü olmayan bir şekilde evlatlıktan reddederdi :):)
 
       Neyse kafanızı fazla şişirmeyim ben. Sizinde eğlenmek için güzel sebepleriniz varken benim zırvalıklarım yüzünden - Ne diyo bu kız bee - moduna girmenizi istemem doğrusu..

Haydi iyi geceler !

Ps 1 : İzlediğim filmin ismi ,  tanrısal konularla ilgili olduğunu okuduğum şimşek hırsızı.. :)

6 yorum:

  1. şu parantez içinde yakışıklısı değil kısmına yarıldım :D

    Ayrıca, Tanrılarla ilgili kitap okuman harika. Bende çok okuyorum yunan tanrılarıyla ilgili kitapları. Daha geçen gün Ateş Hırsızı serisini bitirdim. Amerikan Tanrıları diye bi kitapta okudum ^^
    Şimşek hırsızıda kulağıma tanıdık geliyo?

    YanıtlaSil
  2. Oooh gel keyfim gel! ben de şuan aynı ortamı kurmak istiyorum ama kilo alırım diye korkuyorum. bu arada o filmi bende izlemiştim:)

    YanıtlaSil
  3. ya ne sıkılması be keyifle okuyorum seni ki. şu mutluluğun da pek hoş. kola tatlı cips ve film. bence de mutluluk. eh o gece de kötü geçmemiş.
    artık kaybolma :)

    YanıtlaSil
  4. DOT CLOSES HER UMBRELLA?
    BUSH AND MEESE CONFESS!

    YanıtlaSil
  5. akatriel : Şimşek hırsızı güzel bi filmdi .d


    Takııntılı ergen : Güzel filmdi .. Yaşasın benim kilo problemim hiç olmadı bu gidişle hiç olmayacak ama hayvan gibide yemiyorum arada bir yürüyüş yapıyorum bunları saymazsak tabi .d.d.d

    YanıtlaSil
  6. deep : Yok kaybolmam yani sanıyorum .d.d.d

    Evet bundan ala mutluluk olmaz ///

    Adsız : * * * .d.d.d

    YanıtlaSil