3 Temmuz 2011 Pazar

Mariyln ile Bir Pazar :/:/

Tumblr_lnihcdacs91qhds38o1_500_large

Evet Size güzel haberlerim var. Böyle karışık kuruşuk anlatmayım.Madde madde yayın yapıyım en iyisi ://

*  Bugün kuzenimle birlikte alışverişe çıktım. Canım babam sağolsun yüklü miktarda para verip istediğimi almamı istedi. Bu sosyal faaliyet olayları gözlerini yaşarttı zavallımın.:/:/ Ben aradım taradım sevgili kuzenimle ve en ucuzları bulmaya çalıştım babama yük olmamak için :/:/ Bakın aldıklarıma ;

- Mayokini 
- 3 şort
- 2 tişört
- 2 askılı badi
- 1 kot pantolon
- 1 erkek gömleği 


Tumblr_lnq07p6tqf1qzjggvo1_500_large

:/:/ Evet bunları gayet ucuza denk getirdim sadece kota 30 tl verdim gerisi 5-10-15 arası değişti :/:/ Kendi cebimden aldıklarım ;

- 2 poster ( mariyln monroe - beyonce )
- 2 kitap 
- 1 tane kulaklık
- 2 dergi

Kuzenimle ortaklaşa aldıklarımız

- 6 Film :/:/


* Kuzenim çok kafa kızmış , oda bana böyle söyledi bende öyleymişim yani.. bunca zamandır birlikte vakit geçirmediğimiz için ağlaştık ( :/:/ ) ama artık hep takılmaya karar verip mutlu olduk. Harbi kız gerçekten..Tam benim kafa dengim. yaşasınn ! Ve hatta ben ona burda bi isim buldum. Ben bundan sonra blogda ona mariyln dicem. Çünkü ; aşırı derecede Mariyln moroe hastası zaten o beni özendirdi bu postere . ! Onunla ilgili bulabildiği herşeyi alıyormuş..Odası mariyln monroe kaynıyormuş :/:/

Biraz yemek yedik , alaışveriş yaptık , açıkcası bol bol gülüştük , birbirimizi tanımaya çalıştık KUZENİMLE. Ne komiklik :/:/


Her neyse. 


*  İlk kez yaşıtım olan birisiyle yani aslında annemler hariç ilk kez başka birisiyle alışverişe çıkmak çok eğlenceli oldu benim için. Onu tanımak yakın dost olmak ayrı bir keyifti. bundan sonra sık sık buluşucaz. Tatile haftaya gidiyoruz ya . O kadar gün dayanamayız. Salı onlara gidicem. Aslında bize çağırmıştım ama benim şu asosyalliğimi aşmam gerektiğini söyledi benimde kafama yattı onlara gidicem.. :/:/ Kuzenimin evine giderken de çekiniyorum ya yuh.Ama bundan sonra bitti o günler..

Çekilin ben geliyoruMMMM...:)::)

Awesome-black-and-white-cars-highway-skateboard-favim.com-90995_large

Evet detaylar bunlardı. Kısaca classic bi alışverişti. girersin , seçersin , beyenir ,giyer , alırsın :) işte bu kADAR !!!

10 yorum:

  1. Ne kadar verimli bir gün olmuş.
    Benimde ihtiyacım var :!

    YanıtlaSil
  2. Bravo sana! Asosyalliğinden bir nebze kurtulmuşsun. Kutlama yapalım!!! :D Ay ben kurtulmuşum gibi sevindim la :D
    Ayrıca, mayon nasıl bişey. Allah aşkına söyle. Bende aldım ama iyi mi köyü mü karar veremiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. süper ya! :) kuzenimi özledim ama böhüüü

    YanıtlaSil
  4. EvA : evet çok güzeldi.Gel senle birlikte gezek hahah .d.d


    akatriel : normal bildiğin mayo yani.bi fark yok . mayo giyerim de bikiniden biraz daha çekiniyorum. o yüzden mayo seçtim. bu arada çok sağol :ddd



    Takıntılı ergen : ben özlicek bi kuzenimin olduğunu yeni keşfettim bundan sonra bende özlerim herhalde .d.d.d

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canlarım..cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Bende özendim. Benim kuzenlerin hepsi başka şehirlerde yaşıyor. Bende asosyal kız olarak seni tebrik ediyorum buradan. :)

    YanıtlaSil