28 Şubat 2011 Pazartesi

Beni Bizzat Siz Delirttiniz!!!

Bugün hakikatten sınırları aştı birileri!
Kim mi? belki yüzüne bile bir kere gördüğüm sınıftan biri!!
İlk kez agresif tarafımı gösterdim sayesinde millete!
    KIz ilk ders bana sataştı hocam ders dinlemiyo neden gibisinden sesimi çıkarmadım
  Tenefüste sataştı ses çıkarmadım.
Son ders Salak asosyal dedi sabrettim zil çaldı kızın üstüne atladım remen
     Senin derdin ne benimle dedim aptalmısın sen dedim.Bana bak kızım çevrem olmayabilir ama benim tepemin tasını attırma o soktuğun laflar birer birer yediririm sana dedim
     Ay sanki ilkokuldayız da durduk yere sataşıyo adi!
     Ay sana noluyo istediğimi yaparım ne bok düşüyor sana

      Gerçekten ben bu insanları anlamıyorum! Tencere tava herkes bir hava iyikide asosyalim de hergün uğraşma zorunda kalmıyorum bunun gibi saman kafalılarla!!
     Sinirlerim tepemde yani! iyiki açıp yine korku izlemiyorum..zaten oda ağır geldi.Gece rüyalarıma girdi
     Rüyamda '' gece uyanıyorum yanımda bir balta tereddütsüz kalkıyorum baltayı alıyorum ve evdekilerin hepsini tek tek doğruyorum ''
    Diyorum size beni asosyallik değil arada uğrayan insanlar delirtti. Annem ve bugünki kız tarzında insanlar sayesinde manyak oldum

Çok Çok thank you!!!

3 yorum:

  1. O kıza söylüyorum:))) haddini bilmez ukala birde bizim sınfıta var onlardna hatta bri sürü bir gurp amele birde Burcu salağı

    YanıtlaSil
  2. LuCi :)( haklısın süzme salak hatta !

    EvA :)( kesinlikle..Ve sanrıım sizin işiniz daha zor .d

    YanıtlaSil