1 Mart 2011 Salı

REkora koştum!!

Bugün bir kez daha Anti-sosyalliğin rekorunu kırdım!
Bunu nasıl başarıyorum acaba? gerçekten çok garip.


Bizim bir hocamız var cidden her istediğimizi yapar!
konularda her sınıftan bayaaaa bir öndeymişiz.Bugün ders işlemeyelim ortak sınavlarda diğer sınıflar zorlancak dedi. Bizim sınıf hemen hocam o zaman aşağı inelim dedi.Hocada kabul etti.
    Herkes indi ben tek başıma sınıfta kitap okudum.Kitap okumak için kaldığım söylenemez sadece bir asosyal olduğum için onlara katılamıyorum bu yüzden sınıfta pinekledim.
     Alıştığım içinde bana pek sıkıcı gelmedi.Ama dışardan görünüşte ciddi anlamda rekor kırmışımdır. 40 birde tenefüs 10 toplamda 50 dakika yani hemen hemen 1 saat tek başımaydım hemde hiç dışarı çıkmadan tenefüste!
    üstelik birde akşam eve gelince annem halamlara gideceğimizi söyledi.ben gitmedim.Şu ana evde yine yaknızım.Halbuki halamlarda tam üç tane kız vardı.Ailemin içinde bile asosyalim.
     Allah akıl fikir versin bana

Başka ne diyeyim.d.d.d.d.d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder