10 Mart 2011 Perşembe

Yeni bahar^^

Kaç gündür ortalıkta mutluluk perisi gibi dolaşıp duruyordum!
Aslına bakılırsa halimden hiçte şikayetçi değildim.
Çünkü bir asosyal olsamda ki b3ngü bunu inkar ediyor mutluydum.
Muttluk benim kanımda vardı..
Taaa doğuştan!
Ama dün mutluluğuma bir yenisi eklendi.
Her ne kadar mutluluk düşesi olsamda içimde burukluk vardı annemle kavgam yüzünden!
Hiç konuşmuyorduk..Bir evde iki yabancı gibiydik!
İlk adımı atmayıda hiç düşünmüyordum.
Ama ilk adımı o attı.
Sabah beni uyandırdı..
Çok soğuk değildi.. Çok sıcaktı değildi ama konuştuk sonuçta.
Ve normal iki insan gibi konuşuyoruz iki gündür!
Yakında daha iyi olur herhalde!
Yeni mutluluklara...
Bu arada şu yazlıkta sosyalliğimi ilerletme işini ciddi şekilde düşünüyorum..
Bir takım planlar yaptım bile..
Bu güzel yaz beni bekler
İnşallah...!



^^..........^^

5 yorum:

  1. ayy bugünlerde ikimizde çok mutluyuz ne güzel... böyle devam etsin...!!

    YanıtlaSil
  2. Sen gene iyiymişsin. Biz valiseyle bi küssek 3 günde anca barışıyoruz. Sürekli laf yarıştırıyoruz çocuk gibi :D

    YanıtlaSil
  3. Herkesten farklıdır o, annedir, ne derde desin kıyamaz ki sana canım, bak ne güzel de atmış ilk adımı :)

    Ve evet inkar ediyorum küçük hanım, sonuna kadar da devam edeceğim bu inkara :) Zaten güzel gelişmeler gösteriyor ki çok yakın bir zamanda da sitene bile "sosyal kızın mutlu dünyası" diyeceğizz :))

    Her şeyin yazlıkta daha da güzel olmasını ve bu mutluluğunun hiç bitmemesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sevindim.

    ah bi yaz gelse de sosyalleşsen.
    :)

    ne güzel fotolar.

    YanıtlaSil
  5. LuCi: evet devam etsin*

    Akatriel: biz hiç konuşmadan bir hafta küsüyoruz..İki yabancı gibi siz hiç olmazsa hıncınızı alıyosunuzdur.. annem bağırır çağırır bir dahada nuh der peygamber demez ağzını açmazz!! .d.d.d

    b3ngü: kavgayı başlatanda oydu ama. ilk adımına sevindim annedir evet ama kırgınlığım hala devam ediyor. inşallah canım ya inşallah hep mutlu olurum tabii hep birlikte .d.d.d

    Deep: evet.. ahh teşekkür ederim. Buldum bende bayandim koydum ! .d

    YanıtlaSil