2 Mart 2011 Çarşamba

Ne AyaK !

      Blog kapanıyor diyolar hayrola abi!!
  Ben daha yeniyim..Daha zevkini çıkarıp asosyalliğimden kurtulcam ne ayak!! sakın böyle birşey olmasın rica ediyorum!! ben çok sevdim herkes gibi burayı..Sakın olmasın lütfen!!
      Ama EvA-nın az önce okuduğum yazısındaki gibi eğer böyle birşey olursa bizde olmadankeyfini çıkaralım ama olmasın!!!!!!!!!!!!!!!!
      Bugünlerde daha iyiyim çünkü annem sanırım sosyal olamayacağıma karar vermiş beni kendime bıraktı..Sağol annecim!! böyle devam!!
      Onun haricinde aynı asosyalim aslında dün birşey yazmıştım uzun birşeydi yanlışlıkla sildim bir dahada yazmadım şu anda hatırlamıyorum!!
       sadece bende yazmak istedim yazdım!!

2 yorum:

  1. sen artık blogunun keyfine bak!! .:D:D::D

    YanıtlaSil
  2. medanşeri: evet haklısın biraz saygı yalnız bende pek takmam sosyal olmayı böylesi daha güzel sanki!

    EvA: kesinlikle .d

    YanıtlaSil